10 טיפים טכניים לניהול קמפיין Google Adwords

בניית אתרים חכמים באינטרנט - פריימוורק אינטרנט סולושנס בע"מ

10 טיפים טכניים לניהול קמפיין Google Adwords

נכתב ע"י eyal  /  היו הראשונים להגיב!

האם פתחתם וניהלתם קמפיין פרסומי של Google Adwords בכוחות עצמכם?

להלן מס' טיפים טכניים, לאלו מביננו שדוקא כן מוצאים את הזמן לפתוח קמפיין פרסומי של Google Adwords, ואפילו להקדיש מס' דקות לניהולו השוטף מעת לעת. הגדרתי טיפים אלו כטכניים כיון שקצרה היריעה מלהרחיב במסגרת זו לגבי מחקר מילות חיפוש של מתחרים, הקשר בין המודעה, מילות המפתח ודף הנחיתה וכו'…

שימו לב כי טיפים אלו הינם בגדר המלצה בלבד.

טיפים הקשורים להגדרות מסע פרסום:

1. הגדירו את אופן הצגת המודעה להיות בצורה רגילה: הצג מודעות בצורה אחידה לאורך זמן. אין צורך לנצל את התקציב היומי בשלב מוקדם של היום.

2. קבעו מועדים להפעלת המודעות בזמנים המתאימים לקהל היעד שלכם להפחתת כמות ההקלקות הכוללת כאשר המודעה אינה רלוונטית לשעות פרסומה.

3. הגדירו את אופן הצגת המודעות בסובב: הצג מודעות בצורה שווה יותר. ר' טיפ מס' 5.

טיפים הקשורים לקבוצת מודעות:

4. צרו 2 וריאציות של מודעות בקבוצת מודעות לצורך בחינת תפקודן ושיפורן בהמשך.

5. הפרידו בין רשת החיפוש ורשת התוכן לקבוצות מודעות שונות.

6. השתמשו בכ-5 ביטויים של מילות מפתח ממוקדות.

טיפים הקשורים למודעה:

7. השתמשו במילות המפתח של קבוצת המודעות בכותרת המודעה. שימו לב כי בתוצאות החיפוש הביטוי שעליו בוצעה השאילתה יופיע בצורה מודגשת.

8. התמקדו ביתרונות בשורה הראשונה, ובהנעה לפעולה בשורה השנייה.

9. הפנו את הקישור לדף נחיתה יעודי במקום לדף הבית. כך תקלו על הלקוחות הפוטציאליים לממש את מטרת הקמפיין ולא תאבדו אותו בדרך.

10. נצלו את שורת היעד לתצוגה למידע נוסף.

הוסף תגובה